Mystery Visit Kft. - Próbavásárlás, próbavásárlói kutatások
Elérhetőségeink:

4027 Debrecen, Füredi út 18.

1142 Budapest, Erzsébet királyné
útja 112.

Tel: +36 1 422-1634
Fax: +36 1 422-1633

info@mysteryvisit.hu

Ügyfél elégedettség – a sikeres üzlet alapja

Az utóbbi évtizedek változásainak következménye a szolgáltató vállalatok térnyerése, illetve a kézzel fogható termékek kiegészítő szolgáltatások általi vonzóvá tétele. Egyrészt a kiélezett verseny, másrészt a szolgáltatások alapjellemzőiből következik, hogy egyre fontosabbá válik az ügyfelek kiszolgálásának minősége. A fogyasztók elégedettsége lojalitást és márkahűséget eredményez(het), ezáltal hosszú távon versenyelőnyt biztosít.

Számos cégvezető szembesül azzal a problémával, hogy felméri a vevői igényeit, azonban a felmérés után nem jelentkeznek a várt eredmények a bevételekben. Gyakran ennek az az oka, hogy nem kerülnek megfelelően beépítésre a fogyasztói elvárások a termékekbe, illetve szolgáltatásokba. A próbavásárlás az egyik legjobb eszköz arra, hogy ellenőrizzük, valóban azt adjuk-e ügyfeleinknek, amit várnak.

Erős versenykörnyezetben, ha sem az ár, sem pedig a termék nem egyedi, akkor a kiszolgálás minősége határozza meg egy üzlet sikerességét. Nagyon hasznos tehát átmenni a “pult másik oldalára” és megnézni valóban azt nyújtjuk-e vásárlóinknak, amit szeretnénk, amit kommunikálunk. Különösen azok számára ajánlható ez, akik a terméket vagy a szolgáltatást megtervezik, illetve a vezetőknek, akik számára ez egy rendkívül hasznos információszerzési lehetőség. Közvetlen visszacsatolást ad számukra a vevők érdekében végzett munkájuk valós eredményeiről. Nemcsak a szavak átvitt értelmében fontos tehát megvizsgálnunk a pult másik oldalát, hanem a valóságban is.

Az egyre tudatosabb vásárlók és növekvő elvárásaik, valamint a belső minőségbiztosítási rendszerek a szolgáltatások minőségének folyamatos magas színvonalon tartását, ellenőrzését vonják maguk után. A kiszolgálás minőségét azonban sokan még mindig egy szolgáltatás csomagolásának tartják. Egy csomagolás azonban nem képes rá, hogy miatta újra és újra megvegyünk egy terméket. A kiszolgálás azonban sokkal több ennél: képes újra és újra visszacsábítani a fogyasztót, rosszabb esetben ugyanakkor el is űzheti.

A kiszolgálás minőségének ellenőrzésére több módszer áll rendelkezésre: megoldható belső ellenőrzésként, valamint független cég bevonásával, amely által valós és szakértő eredményeket nyerhetünk. Utóbbira kínál megoldást a Mystery Visit Kft. több mint 10 éves tapasztalata által. Megbízóink visszajelzése alapján azok a vállalkozások, melyek folyamatos figyelmet fordítanak a vevőelégedettségre, nemcsak megtartják meglévő fogyasztóikat, de újakat is egyszerűbben csábítanak magukhoz, ezúton is növelve bevételeiket.