Mystery Visit Kft. - Próbavásárlás, próbavásárlói kutatások
Elérhetőségeink:

1142 Budapest, Erzsébet királyné
útja 112.

Tel: +36 1 422-1634
Fax: +36 1 422-1633

4027 Debrecen, Füredi út 18.
Tel: +36 52 783 950
Fax: +36 52 781 391

info@mysteryvisit.hu

Próbavásárlási módszerek és egyéb szolgáltatások

A Mystery Visit Kft. több éves tapasztalata alapján bevált kutatási megoldásokat kínál megbízói számára, a klasszikus próbavásárlások mellett palettánkon a legújabb kutatási módszerek is megjelennek.

Mystery Shopping kutatási módszerek

Próbavásárlás módszerek

Próbavásárlás anonym módon

A próbavásárló a megbízó által előre meghatározott céllal keresi fel a kijelölt üzleteket. A próbavásárlás során teljesen átlagos vásárlóként viselkedik és a megbízóval közösen összeállított jegyzőkönyv alapján érdeklődik, segítséget kér, kapcsolatot teremt a személyzettel, majd a helyszínt elhagyva tapasztalatait a jegyzőkönyvben rögzíti. A szabályszerű működés ellenőrzés érdekében (nyugtaadás) vásárlásra is sor kerülhet az egyes szituációkban.

Open control shopping (azonnali visszacsatolás)

A próbavásárlás az anonym próbavásárláshoz hasonlóan történik. A jegyzőkönyv kitöltése után a próbavásárló az illetékes vezetőnél jelentkezik és tapasztalatait megosztja vele.

Próbahívás / próba e-mail (Mystery Call / Mystery E-mail) telefonos vagy online ügyfélszolgálat tesztelésére

A próbavásárlók a megbízó által előre meghatározott céllal veszik fel a kapcsolatot az online/telefonos ügyfélszolgálatokkal. Közben teljesen átlagos vásárlóként viselkednek, érdeklődnek és segítséget kérnek.

Egyéb speciális megfigyelések – próbabeteg, próbautas és továbbiak

A Mystery Patient egy megfigyelésen alapuló komplex szemi-kvalitatív eljárás, melynek során az orvos spontán reakcióit, valamint a páciens által indukált helyzetekre adott válaszait a „rábeszélési” folyamat és tanácsadás módját vizsgáljuk. Emellett a kutatás egyik eredményeként átfogó képet kapunk az adott szolgáltatás minőségéről is.

Mystery Shopping támogató kutatások

AST – Accompanied Shopping Trip = együttvásárlás

A társas vásárlás egy új lehetőség a személyes próbavásárlások keretén belül: a kutatásba bevont üzlet egy tényleges, valós vásárlóját egy szakértő próbavásárló kíséri el bevásárlására. Mindez titkosan zajlik, sem a vásárló sem a próbavásárló nem fedi fel kilétét. A módszer ötvözi a közvetlen vásárlói megkérdezések és a próbavásárlások előnyeit költséghatékony módon: a vásárlás során diktafonos rögzítés mellett megismerjük a vásárló vásárlási szokásait, észrevételeit, ahogy egy mélyinterjú során tennénk, ugyanakkor a shopper szakértő próbavásárlást végez.

Shopper-fókuszcsoport

A próbavásárlásokat követően shopper fókuszcsoportra van lehetőség, amelynek során a kutatásban dolgozó próbavásárlók fókuszcsoport keretein belül osztják meg benyomásaikat, élményeiket, tapasztalataikat. A módszer lehetőséget biztosít arra, hogy olyan információkat nyerjünk, melyek a próbavásárlási jegyzőkönyvből nem derülnek ki – plusz hozzáadott értéket képezve ezzel. Ennek kivitelezéséhez egy legmodernebb technikával felszerelt tükörszobás helyszínt is biztosítani tudunk.

Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata – POS tracking

A POS anyagok összeírását és megfigyelését általában teljesen nyílt kutatás formájában végezzük, mivel itt rengeteg dolgot, részletet kell megfigyelni, így szükséges a boltban jegyzetelni. A POS Tracking célja felmérni, hogy a központi marketing által előírt és elküldött berendezések, arculati anyagok megtalálhatók-e, megfelelő állapotban vannak, illetve aktualizáltak (plakátok, szórólapok, árlisták). Ezen kutatás során sokszor digitális fényképeket is készítünk a tapasztalt helyzet megörökítésére, dokumentálására. Az arculati elemek felmérése összeköthető egy feltárásos próbavásárlással is.

Ügyfél elégedettség mérés

A mai világban egy cég számára nem elég egy jó termék, vagy szolgáltatás a sikerességhez. Szükségük van arra is, hogy az ügyfeleik, fogyasztóik szimpátiáját, elégedettségét is elnyerjék. Mi azért vagyunk, hogy kutatásainkkal ügyfeleink sikerességét szolgáljuk és ezt a lehető legprecízebb és legátfogóbb módon valósítsuk meg. Ezért a próbavásárlásokat követően, annak eredményeit felhasználva képzési programokat állítunk össze, tréningeket tartunk, melyek segítségével partnereink ügyfél menedzsmentjét még hatékonyabbá és még ügyfélbarátabbá tudjuk tenni.

Mystery Visit Kft. két fő gyakornokkal bővítené állandó alkalmazotti létszámát. Cégünk a piackutatás egy speciális ágazatára, a próbavásárlásra szakosodott. Ez a terület számos háttérmunkával, adminisztrációval és koordinációval jár. A meglévő fix csapatunkat a terheltség függvényében kiegészítjük diákmunkásokkal, akiket szeretnénk kiváltani a pályázatnak köszönhetően teljes állású munkavállalókkal (gyakornokokkal). A munka nem igényel felsőfokú végzettséget, azonban teljes embert kíván, olyat, aki motivált, jó kommunikációs képességgel rendelkezik, a pontos és precíz munkavégzés szükséges, jó problémamegoldó készség és udvarias munkavégzési stílus elvárt.