Kutatási területek
Próbavásárlás a kiskereskedelemben (Retail)
Üzletláncok, kereskedelmi egységek, benzinkutak, webshop-ok, márkaképviseletek, disztribútorok objektív és szubjektív (what a customer says) szempontú vizsgálata és értékelése (“tűzfészek-analízis”).
Gyógyszeripari kutatások (Pharma)
Gyógyszertárak, hipermarketek, benzinkutak folyamatos, célzott monitorozása. OTC-Tracking, Helyettesítés, PharmaRepControl™és Mystery Patient kutatási módszerek segítségével.
Közvetlen szolgáltatás (Direct services)
Bankfiókok, biztosítók utazási- és jegyirodák, autókereskedők, szervízhálózat, autókölcsönzők, éttermek, szállodák, korházak/magánklinikák vizsgálata és értékelése.
Közvetett szolgáltatás (Indirect services)
Ügyfélszolgálatok, call-centerek, online ügyfélszolgálatok és értékesítési rendszerek vizsgálata és értékelése próbavásárlói módszerekkel.