Mystery Visit Kft. - Próbavásárlás, próbavásárlói kutatások
Elérhetőségeink:

1142 Budapest, Erzsébet királyné
útja 112.

Tel: +36 1 422-1634
Fax: +36 1 422-1633

4027 Debrecen, Füredi út 18.
Tel: +36 52 783 950
Fax: +36 52 781 391

info@mysteryvisit.hu

    Hírek

  • Álláslehetőség: felhívás gyakornoki pályázatra

  • 2017. január 18.
  • A GINOP-5.2.4-16 “Gyakornoki program pályakezdők támogatására” projekt keretén belül 2 fő gyakornokot keresünk debreceni irodánkba, tervezetten március eleji munkakezdéssel. Amennyiben érdekli az álláslehetőség, kérjük küldje fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a hr2@mysteryvisit.hu e-mail címre. A munkakör leírása:
  • Európa legjobbjai között a Mystery Visit

  • 2016. június 16.
  • 2016. május 24-26. között Máltán rendezték a próbavásárlást nyújtó cégek szövetségének (Mystery Shopping Providers Association – MSPA) éves konferenciáját, ahol kiosztották a 2016-os Elite Member díjakat. A Mystery Visit Kft. egyetlen hazai cégként nyerte el a díjat, de Európán belül is mindössze 12 cég lett jogosult az Elite Member cím használatára.
  • Új helyen a debreceni irodánk!

  • 2015. január 15.
  • A Mystery Visit Kft. debreceni csapata régi-új helyszínen köszöntötte a 2015-ös évet!
  • Luxus autók versenye

  • 2013. szeptember 18.
  • Ha valaki a legmagasabb vásárlói élményre vágyik új autó vásárlásakor, akkor egy friss mystery shopping kutatás szerint érdemes Mercedes-Benz, Infiniti vagy Lexus szalont felkeresnie.
  • Továbbra is sok boltban okoz gondot a húszezres

  • 2013. szeptember 17.
  • Nap, mint nap kerülhetünk olyan helyzetbe, hogy beszaladunk az utca végén található kisboltba egy apróságért, meg is találjuk a terméket egyből a polcon, azonban nagy meglepetés ér minket a kasszánál, mikor fizetni szeretnénk. A pénztárosnak átnyújtjuk a tárcánkban lévő húszezer forintos bankjegyet, mire azt a választ kapjuk, hogy sajnos nem tud visszaadni.
  • Hamis gyógyszer a neten

  • 2013. szeptember 17.
  • Befejeződött a 2013. június 18-25. között zajló nemzetközi Pangea akció kapcsán, különböző magyar weboldalakról próbavásárlás során megvásárolt több, különböző gyógyszer bevizsgálása. Az eredmény több, mint lesújtó: minden interneten vásárolt gyógyszer hamis, vagy illegális volt.
  • Innováció és megújulás a változó piaci környezetben – összefoglaló a szakma 2013-as bukaresti konferenciájáról

  • 2013. május 31.
  • A megújulás, innováció a változó piaci környezetben egyre nagyobb jelentőséggel bír, így a piackutató cégek sem tétlenkedhetnek, alkalmazkodniuk kell. Ennek jegyében került megrendezésre 2013 májusában az MSPA (Mystery Shopping Providers Association) európai tagjainak konferenciája Bukarestben, melyen a Mystery Visit Kft. is képviseltette magát. A konferencián – immár sokadik éve – a próbavásárló cégek eszmecseréje a leghasznosabb szakmai tapasztalatok és az alkalmazott innovációk kölcsönös megismertetésével zajlott.
  • Mosoly Jelentés 2013: Spanyolország az élen

  • 2013. április 3.
  • A 2013-as Mosoly Jelentés Afrika, Ázsia, Európa, valamint Észak- és Dél-Amerika próbavásárlásra szakosodott vállalkozásainak részvételével készült el, amely a 2012-ben lezajlott vevőkiszolgálással kapcsolatos próbavásárlások eredményeit gyűjtötte össze számos iparágból. A 2012-es jelentés több mint 2 millió válaszon alapul, amely 57 országban fedte le a mosoly, az üdvözlés és a keresztértékesítés területét. A vásárlók 78 százalékát fogadták mosollyal az eladók, 84 százalékukat köszöntötték megfelelően, míg mindössze 56 százalékuk számára próbáltak meg értékesíteni egyéb terméket. Az eredmények többsége azonban jobb, mint az elmúlt években. Spanyolország mind mosolyban, mind pedig keresztértékesítésben első helyezett lett, de az üdvözlés terén is az első négyben végzett.
  • Újautó-értékesítés a próbavásárló szemével – avagy mennyit ér egy potenciális vevő

  • 2013. március 28.
  • A magyarországi újautó-értékesítés visszaesése következményeként úgy gondolnánk, hogy az értékesítők a maximumra törekednek a vevőkkel történő kapcsolattartásuk során. Az autószalonok legutóbbi tesztelésének eredményeit olvasva nem ez az összkép figyelhető meg.
  • 50%-os KKV projekt támogatás

  • 2013. március 13.
  • Szeretnénk a figyelmükbe ajánlani egy olyan pályázati lehetőséget, melynek felhasználásával Cégük 50%-os támogatással fejlesztheti üzleti folyamatait a Mystery Visit Piackutató és Tanácsadó Kft. segítségével.
  • Kutatás 2013 konferencia

  • 2013. március 6.
  • Ebben az évben is megrendezésre kerül a Médiapiac 2013 s vele párhuzamosan a Kutatás 2013 konferencia is, melynek szervező partnere a Szinapszis Kft.
  • Az ügynöki tevékenység minőségellenőrzése Szingapúrban

  • 2013. március 6.
  • Az ügynöki tevékenység minőségi ellenőrzésének már tradíciója van a világ számos országában, legyen szó bankok, biztosítók saját alkalmazottairól, vagy szerződött partnereikről. A következő cikk a szingapúri tapasztalatokat foglalja össze egy 2012-ben publikált kutatás alapján. Néhány számszerű adat itt olvasható a kutatásból.
  • Egy próbavásárló vallomása

  • 2013. március 6.
  • Ki ne álmodozna olyan munkáról, ahol nap mint nap luxushotelek alkalmazottait kell tesztelni, várni hogy minden kérésünket mosolyogva teljesítsék? Noha a feladat első ránézésre egyszerűnek és kellemesnek tűnik, a szállodák ellenőrzése valójában ennél sokkal komplikáltabb. Sokszor több száz szempontot kell vizsgálnia egy próbavásárlónak úgy, hogy a végén egy reális képek kapjon a szálloda menedzsmentje a dolgozók teljesítményéről.
  • Csillagok próbavásárlásért

  • 2013. február 13.
  • A hazai szálláshelyek minősítése 2012 közepétől csakis a Hotelstars minősítési rendszerének keretein belül történhet. Ez egy ajánlott minősítési rendszer, amely nem kötelező a szálláshely-szolgáltatókra nézve, mivel azonban nemzeti védjegy lett, így szabályosan csak az viselheti tovább csillagjait, aki ezen rendszer szerint minősítteti szállodáját.
  • Új helyen a budapesti irodánk

  • 2013. január 2.
  • LoadingKözépreForgalomKerékpárralTranzitGoogle MapsIrányok lekérdezése A Mystery Visit Kft. budapesti csapata új irodában köszöntötte az új esztendőt. Ezentúl egy Budapest XIV. kerületében található patinás, műemlék jellegű épületben, a 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 112. szám alatt állunk minden kedves meglévő és leendő partnerünk rendelkezésére.
  • Mystery Visit tanácsadási szolgáltatások akár 50%-os pályázati támogatással!

  • 2012. július 3.
  • Az Új Széchenyi Terv Regionális Operatív Programja keretében megvalósuló „Vállalati tanácsadási szolgáltatás támogatása mikro-, kis- és középvállalkozások részére” pályázati program lehetővé teszi, hogy a kkv szektor szereplői jelentős állami támogatással vegyenek igénybe tanácsadási szolgáltatásokat, kizárólag a programra akkreditált tanácsadóktól. A Mystery Visit Kft. a programra akkreditált tanácsadó cégként komplex projekteket tud biztosítani Partnerei számára a pályázat támogatási keretein belül, melyekre cége akár 50%-os támogatást vehet igénybe.
  • Mosoly Jelentés 2012: alacsony kiszolgálási színvonal

  • 2012. március 20.
  • Ázsia, Európa, valamint Észak- és Dél-Amerika próbavásárlásra szakosodott vállalkozásai részvételével elkészült a 2012-es Mosoly Jelentés, amely 2011 folyamán végzett felmérések felhasználásával, számos iparágból gyűjtötte össze a vevőkiszolgálással kapcsolatos adatokat. A 2011. évet összesítő jelentés több, mint 1,6 millió válaszon alapul, melyek 32 országban fedték le a mosoly, üdvözlés és keresztértékesítés kérdéseit. 2011-ben mindössze a vásárlók 75 százalékát fogadták mosollyal az értékesítők, míg 79 százalékukat köszöntötték megfelelően és csak 45 százalékuknak ajánlottak további terméket.
  • Újonnan bevezetett webes próbavásárlói platform a Mystery Visit-nél

  • 2011. január 24.
  • A Mystery Visit által újonnan bevezetett “Checker Soft” internetes platform egy olyan innovatív online megoldás, ami által a Megbízó részletes betekintést nyerhet a próbavásárlások folyamatába és szinte azonnali eredményekhez juthat. A rendszer használata számos előnyt nyújt meglévő és leendő Ügyfeleinknek egyaránt.
  • Egyre hosszabbak a sorok? – az MSPA európai szervezetének felmérése a sorbanállásról

  • 2010. augusztus 16.
  • 2010 júliusában ért véget az a sorbanállást vizsgáló európai felmérés, melyet az MSPA (Mystery Shopping Providers Association) európai szervezete végzett, 24 európai ország közel 2000 próbavásárlója segítségével*. Különböző kereskedelmi egységekben – többek között bankokban, postahivatalokban, gyógyszertárakban, jegypénztárakban és gyorséttermekben – figyelték meg a sorbanállás idejét és körülményeit, valamint a személyzet vásárlók irányában tanúsított kedvességét és segítőkészségét.
  • Fogyasztói lojalitás növelése próbavásárlás által – nemzetközi Mystery shopping tapasztalatok az MSPA konferenciáján

  • 2010. június 24.
  • A gazdasági válság hatására felértékelődik a próbavásárlások jelentősége. Erről az Európa-szerte megfigyelhető trendről és annak magyarországi hatásairól számolt be a próbavásárló cégeket tömörítő MSPA (Mystery Shopping Providers Association) isztambuli konferenciájának egyetlen magyar résztvevője, a Mystery Visit ügyvezetője. A recesszió hatására kiéleződő versenyben kulcsfontosságú feladat a már meglévő fogyasztók megtartása, lojalitásának növelése, ezért az ügyfél-kiszolgálási és értékesítési tevékenységek minőségének monitorozására egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a cégek.
  • Hatékonyság – próbavásárlások eredményei számokban

  • 2010. május 26.
  • A fogyasztói magatartást vizsgáló kutatások eredménye szerint a vásárlási döntések legalább 75 százaléka a vásárlás helyszínén befolyásolható, ezért alapvető jelentőségű, hogy az értékesítés helyén milyen impulzusok érik a vevőt, a vásárlási környezet, valamint az ott dolgozók milyen hatást gyakorolnak a rá. A próbavásárlás az a módszer, amely segítséget nyújt abban, hogy a vásárlások fent említett 75 százalékában mind a vevő, mind a gyártó / értékesítő szempontjából optimális döntés szülessen, melyet alátámaszt legfrissebb kutatásaink alapján készített összesítő tanulmányunk.
  • Disztribúció a kozmetikumok piacán – kihasználatlan lehetőségek

  • 2010. február 17.
  • Bár a kozmetikumgyártók számára már nem mondható újnak, mégis kihasználatlan a gyógyszertárak hálózata, mint a disztribúció lehetőségét biztosító csatorna – állapította meg legfrissebb próbavásárlásos módszerrel végzett kutatásunk. A vizsgált kozmetikai márkák átlagosan a tesztelt patikák harmadában vannak csak jelen. A patikákban, mint az egészség helyreállítását és megőrzését szolgáló termékek kiskereskedelmi egységeiben, az elmúlt években jelentősen nőtt a kiegészítő szolgáltatások száma, ezzel együtt a kozmetikai termékek forgalmazása.